Samen veilig bankieren

Maandag 28 oktober 2024, van 10:00 tot 11:45 | de Bibliotheek Leerdam

Kosten: gratis

In samenwerking met Rabobank Lek & Merwede organiseert de Bibliotheek een gratis bijeenkomst voor senioren over veilig bankieren in de Bibliotheek Leerdam.

Samen Veilig Bankieren

We zijn met z’n allen steeds meer online. Ook onze bankzaken regelen we meestal digitaal. Vaak gaat dit goed, maar soms kom je iets tegen dat je niet helemaal vertrouwt. Hoe weet je zeker dat het inderdaad jouw bank is die een mailtje of een berichtje stuurt?

Is jou dit wel eens overkomen en wist je toen niet wat je moest doen? Tijdens de bijeenkomst Samen Veilig Bankieren geven Erica Stevens en Ingeborg de Groot (Rabobank Lek & Merwede) tips over hoe je jouw bankzaken veilig houdt. Ze laten zien welke vormen van fraude er zijn en hoe je ze herkent en ze behandelen voorbeelden van financieel misbruik.

• Maandag 28 oktober van 10:15 tot 11:45 uur (inloop vanaf 10:00 uur)
  • In de Bibliotheek Leerdam, Dr. Reilinghplein 3
  • Gratis, maar aanmelden is noodzakelijk

Aanmelden

Wil je graag bij deze bijeenkomst aanwezig zijn? Er is beperkt plek. Reserveer daarom je gratis kaartje via de knop hieronder. Lukt het niet om online te reserveren? Kom dan naar de balie in de Bibliotheek en vraag de medewerker om je in te schrijven.

Reserveer je gratis kaartje