Kinderboekenweek 2024: Vioolles in de bieb

Woensdag 2 oktober 2024, van 13:00 tot 17:00 | de Bibliotheek IJsselstein

Kosten: gratis

Kom tijdens de eerste dag van de Kinderboekenweek naar de Bibliotheek voor een openbare les viool spelen! Ontdek hoe prachtig en eigen dit instrument is. Voor alle leeftijden.

Vioolles in de bieb

Tijdens de aftrap van de Kinderboekenweek, zal Lisa Eggen namens Fulco Muziekonderwijs op 2 oktober een openbare les in de Bibliotheek IJsselstein verzorgen.

De viool en de altviool zijn prachtige instrumenten met een eigen karakter. Bij Fulco Muziekonderwijs kunnen jong en oud beide instrumenten leren kennen. Deze openbare lessen beginnen om 13:00 uur en zullen om 17:00 uur eindigen. Tijdens deze middag kunnen bezoekers ervaren hoe de lessen worden gegeven waarbij spelplezier voorop staat.

Over Lisa Eggen

Altvioliste Lisa Eggen (1994) is vanaf jonge leeftijd actief als veelzijdig musicus. Haar spel wordt door velen omschreven als expressief, uitgesproken en communicatief. Als prijswinnaar van verschillende concoursen kreeg ze de mogelijkheid om concerten te geven op (inter)nationale podia, festivals, radio en televisie.

Bekijk alle activiteiten tijdens de Kinderboekenweek