Workshop 'Crazy Cartoons in Lachland'

Maandag 12 augustus 2024, van 10:30 tot 11:30 | de Bibliotheek Vianen

Kosten: gratis

In samenwerking met Stichting Bindkracht wordt aansluitend op het ‘Zomerlezen met Bip’ een workshop aangeboden in de bibliotheek. We gaan eigen cartoons tekenen. Voor kinderen van 7 jaar en ouder.

Crazy Cartoons

Ben je helemaal crazy van cartoons? Dan is deze workshop voor jou! In deze workshop ga je je eigen cartoon tekenen. Wat voor cartoon mag je zelf weten. Je begint met het ontwerpen van je eigen cartoon. Hoe pak je dat aan? Daar kan vakdocente Lyan Appel je mee helpen. Er zijn ook voorbeelden ter inspiratie. Als je je cartoon hebt geschetst, kun je hem verder uitwerken en mooi inkleuren. Daarna gaan we met een  trucje jouw cartoon laten rennen. Hoe? Dat ga je zien in de workshop.

• Maandag 12 augustus van 10:30 tot 11:30 uur
  • In de Bibliotheek Vianen
  • Gratis
  • Aanmelden is verplicht en kan via de website van Stichting Bindkracht via de knop hieronder.
  • Er is beperkt plek
  • Voor kinderen van 7 jaar en ouder

Meld je gratis aan voor deze workshop