Workshop 'Sport in jouw eigen tekening'

Woensdag 31 juli 2024, van 14:30 tot 16:30 | de Bibliotheek Leerdam

Kosten: gratis

In samenwerking met Stichting Bindkracht wordt aansluitend op het ‘Zomerlezen met Bip’ een workshop aangeboden in de bibliotheek. We gaan met behulp van een green screen sporten in jouw eigen gemaakte tekening. Voor kinderen vanaf 7 jaar.

Sport in jouw eigen tekening

Je gaat een tekening maken waarin je zelf als sporter ook een plekje krijgt. Dit gaan we doen m.b.v. een green screen. Trek je mooiste sportkleding aan of breng je duikbril, skateboard of tutu mee en stap in je eigen tekening, waar alles kan! Het is belangrijk dat je geen groene kleding aantrekt. Als u akkoord gaat met de deelname van uw kind wordt u telefoonnummer gedeeld met de workshopdocent, zodat zij naderhand de foto naar u kan toesturen.

• Woensdag 31 juli van 14:30 tot 16:30 uur
  • In de Bibliotheek Leerdam
  • Gratis
  • Aanmelden is verplicht en kan via de website van Stichting Bindkracht via de knop hieronder.
  • Er is beperkt plek
  • Voor kinderen vanaf 7 jaar

Meld je gratis aan voor deze workshop