Doe mee met de Bibliotheek Deelweken

Gepubliceerd op: 25 juni 2024 15:57

Deel deze zomer jouw bibliotheekpas met vrienden, familie of de buren tijdens de Bibliotheek Deelweken!

de Bibliotheek Deelweken

Leen de gehele maand juli jouw bibliotheekpas uit en maak mensen blij. Geef je buurvrouw toegang tot een zee aan heerlijke zomerboeken en inspireer je broer met de vele tijdschriften en magazines die in de bieb te vinden zijn. Bied je collega boeken met leuke zomeruitjes in eigen land met de kinderen en laat je vriend(in) zich onderdompelen in de wereld van mysterie en spanning met onze collectie thrillers.

Zo werkt het

• Bibliotheekleden hebben 25 juni een mail ontvangen. Stuur deze mail door aan je vrienden, buren en/of familie die geen abonnement bij de bibliotheek hebben.
  • De tijdelijke paslener meldt zich bij de balie van een vestiging bij hem/haar in de buurt.
  • Op vertoon van de doorgestuurde mail (digitaal of geprint) en na tijdelijke registratie kan jouw paslener de hele maand juli boeken lenen.
  • Voor zowel jou als jouw paslener(s) ligt er een leuk zomercadeau klaar bij de balie. Je kunt dit zomercadeau uiterlijk zaterdag 3 augustus ophalen.
  • Boeken kunnen maximaal 6 weken geleend worden en worden op de normale manier ingeleverd bij de bibliotheek.

Spelregels

• De Bibliotheek Deelweken duren de gehele maand juli.
  • Je kunt gezamenlijk het maximaal aantal boeken, tijdschriften en films lenen dat past bij jouw abonnement (Klein- en Standaardabonnement: 10 boeken, Plusabonnement: 20 boeken). Let op: dit geldt voor tegelijkertijd uitlenen.
  • Je kunt jouw abonnement met zo veel mensen delen als je wilt, maar het maximaal aantal te lenen boeken blijft gelden.
  • Heb je een Klein- of Standaardabonnement? De boeken die jouw bekenden lenen, hebben geen invloed op het aantal boeken dat je per jaar mag lenen.
  • De Bibliotheek Deelweken gelden niet voor het online aanbod van de Bibliotheek.
  • De actie is van toepassing op alle bibliotheekvestigingen van de Bibliotheek Lek & IJssel die een collectie voor volwassenen hebben.
  • Voor te laat retourneren en beschadigingen gelden de bestaande regels op naam van de pashouder.