Hulp bij problemen met inloggen bij de Wise-app

Gepubliceerd op: 1 juli 2024 10:00

Single Identity is inmiddels ingevoerd. Dit betekent dat alle bibliotheekgebruikers één inlogaccount voor alle digitale bibliotheekdiensten hebben. Gaat het inloggen nog niet goed? Check dan eerst de meest gestelde vragen op de website van Bibliotheek Wise app.

Hulp bij de app Bibliotheek Wise

Afgelopen 11 juni is Single Identity ingegaan. Toch gaat het bij sommige gebruikers nog mis met inloggen in de Wise-app. Dit kan komen, doordat er nog geen e-mailadres bekend is in jouw account, of omdat jouw gebruikersnaam al door iemand anders wordt gebruikt bijvoorbeeld.

Heb je ook problemen met de Wise-app en lukt inloggen niet? Bekijk dan bij de veelgestelde vragen op de Wise-app website of je op die manier jouw probleem kunt oplossen.

Ga naar de website met veelgestelde vragen over de Wise-app