Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Meer dan lenen en lezen

De Bibliotheek is een plek waar je veel meer kan dan lezen en lenen. Het is een plek waar je je kunt verwonderen én waar je je kunt ontwikkelen. Laat je verrassen door ontmoetingen, (online) cursussen, workshops, trainingen, lezingen en nog veel meer!

Word digitaal handiger

Voor vragen over je mobiele telefoon, computer, e-mail, apps, internet of e-reader ga je naar de Bibliotheek. Kom langs met jouw vraag en we helpen je op weg. We bieden ook verschillende beginnerscursussen aan.

Onze hulp is gratis en je hoeft geen lid te zijn.

Bekijk de mogelijkheden

Volg een online cursus

Oefenen voor je theorie-examen? Een nieuwe taal leren? Of een cursus Photoshop of programmeren? Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen.

Log in met je bibliotheekpas en start met leren, waar en wanneer je maar wilt.

Vind de cursus voor jou

Geniet van een mooi verhaal

Kom samen met jouw (klein-)kind naar de Bibliotheek om samen te luisteren naar een mooi of spannend verhaal. We doen een (talig) spelletje en sluiten af met knutselen/kleuren in het thema van het boek.

Er is voorlezen voor kinderen van 0-4 jaar en 4-6 jaar. Aanmelden is niet nodig, maar kom op tijd!

Ga naar de agenda

E-books en luisterboeken lenen

Ben je lid van de Bibliotheek? Dan mag je gratis e-books lenen en luisterboeken downloaden. Dat doe je in de online Bibliotheek: de online variant van je eigen vertrouwde bieb.

Over de online Bibliotheek

Dit is er te doen in de Bibliotheek